|
|
1. A SZOLGÁLTATÁS |
|
|
A Pizzaman website egy online (internetes) megoldás, amely a telefonos ételrendelést hivatott kiváltani. A szolgáltatás Magyarország területén vehető igénybe azokon a területeken, ahol jelenleg partnereink vállalják a kiszállítást. A szolgáltatást regisztrált felhasználóink vehetik igénybe. |
|
2. REGISZTRÁCIÓ ÉS AKTIVÁLÁS |
|
|
Ahhoz, hogy ezen oldalon keresztül rendelést tudjunk leadni, regisztrálnunk kell magunkat a menüben található Regisztráció menüpont alatt. Itt néhány személyes adatot meg kell adnunk a rendszernek. Ezt követően néhány percen belül a megadott e-mail címre egy automatikus levél érkezik, amelyben található hivatkozásra kattintva tudjuk aktiválni magunkat. (Vegyük figyelembe, hogy azon felhasználók, akik nem aktiválnak a levél segítségével, nem léphetnek be a rendszerbe, és így nem is rendelhetnek.) Amennyiben az aktiválás minimum 24 órán belül nem történik meg, a regisztrációnkat a rendszer törölheti. |
|
3. BELÉPÉS A PIZZAMAN RENDSZERÉBE |
|
|
Azon felhasználók, akik sikeresen aktiválták profiljukat, a felhasználói név és jelszó segítségével beléphetnek a rendszerbe. Ekkor elérhetővé válnak olyan opciók, mint pl. a rendelés vagy a személyes adatok javítása. |
|
4. RENDELÉS |
|
|
A Rendelés menüpont alatt kiválaszthatók a kívánt ételek és darabszámuk. Ezek az úgynevezett virtuális kosárba kerülnek. A kosár tartalmát menet közben bármikor megváltoztathatjuk, újabb adagokat tehetünk bele, vagy törölhetünk. Amikor összeállítottuk a rendelésünket, akkor kattintsunk a Megrendelem gombra. FIGYELEM! Ezután már nincs lehetőség a rendelés módosítására, így nézzük át előtte a listát, hogy valóban azt látjuk-e rajta, amit rendelni szeretnénk! |
|
5. A RENDELÉS TELJESÍTÉSE |
|
|
A megrendelés az Ön címéhez rendelt Pizzaman partnerhez fut be, és amit az étel elkészült, a partner által működtetett futárszolgálat szállítja házhoz. Az étel ellenértékét az átvételkor készpénzzel kell kiegyenlíteni. A megrendelő a termékekről és szolgáltatásokról számlát kap. |
|